A A A zoek »

Wat doen wij als school?

De Pieter Zandt sluit een grootverbruikovereenkomst met Connexxion af, waardoor wij het abonnement goedkoper kunnen aanbieden. U bent uiteraard vrij om zelf een abonnement buiten school om aan te schaffen. Verder houden wij contact met de vervoersmaatschappijen om het vervoer zo optimaal mogelijk te laten verlopen.   

Wat verwachten wij van u als ouders?

Het vervoer van de leerlingen naar school is de verantwoordelijkheid van de ouders. Bij stakingen of andere problemen, waardoor bussen niet rijden, zijn leerlingen verplicht om toch op school te komen. Het blijft openbaar vervoer, dat houdt in dat ouders zelf verantwoordelijk zijn voor de juiste werking van het abonnement. Problemen met het abonnement? Zie onderstaande gegevens.

Contact

Opmerkingen of vragen over het vervoer?
Voor opmerkingen, klachten of vragen met betrekking tot vervoer, hebben de diverse vervoersmaatschappijen een eigen telefoonlijn geopend. 
Connexxion: 0900-2666399, www.connexxion.nl, vermeld er wel bij dat het een abonnement betreft dat afgesloten is via de Pieter Zandt.
Syntus (Elburg/Nunspeet/Oldebroek) is: 088 - 0331360, www.syntusgelderland.nl
Wanneer uw opmerking of klacht meer betrekking heeft op het gedrag van passagiers (leerlingen t.o.v.elkaar), neem dan contact op met de teamleider van uw kind. Als een voorval snel gemeld wordt (namen van de betrokkenen, tijdstip, gebeurtenis, etc.), kan er wellicht ook snel gehandeld worden.

Kaart kwijt/beschadigd?

OV-chipkaart
Neemt u contact op met de klantenservice van OV-chipkaart: 0900-0980 of www.ov-chipkaart.nl

Zichtkaart
Via de administratie van de school kan er éénmalig een nieuwe zichtkaart worden aangevraagd. De kosten van deze duplicaat zichtkaart zijn €11,-. Dit brengen we bij u in rekening.

Inloggen | ontwerp en realisatie SchoolMaster BV